Afgelopen jaren hebben wij de rapportages beschikbaar gesteld in ons dashboard, ook wel bekend als SAS VA.

In het vierde kwartaal van 2020 stapt INSZO over van SAS VA naar een nieuwe dashboard: het ‘Mijn INSZO’ portaal. Hier komen alle rapportage’s en andere informatieproducten van INSZO beschikbaar. Wij hebben gekozen voor een nieuw portaal omdat SAS VA verouderd is en er klachten zijn over het gebruik van Adobe Flash Player. Vanaf januari 2021 zullen alle rapportages alleen nog in het nieuwe portaal beschikbaar zijn.

‘Mijn INSZO’ is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en maakt gebruik van een twee-stap verificatie door middel van een SMS-code en voldoet daarmee aan de hoogste kwaliteitseisen voor gegevensbeveiliging. Een mooie ontwikkeling voor jullie en voor ons binnen onze samenwerking. Om de overgang naar het nieuwe dashboard zo soepel mogelijk te laten verlopen, informeren wij jullie hierbij over de aanmeldprocedure.

Wat is er nodig om de overgang te formaliseren?

Alle zorgverleners geven hun gegevens ter verificatie door aan INSZO via mijn.inszo.nl. Hierna maken wij een machtiging waarin de zorgverlener zijn of haar medewerkers toegang verleend tot het Mijn INSZO portaal. Wanneer de machtiging is ingevuld en getekend worden de benodigde accounts geactiveerd en kunnen de zorgverlener en de betreffende medewerkers inloggen.

Bij deze willen we jullie vragen om de zorgverleners van de komende wijziging en bijbehorende acties op de hoogte te stellen. Jullie kunnen hiervoor gebruik maken van de bijgesloten brief.

Daarnaast verzoeken wij jullie om een lijst met de medewerkers die gebruik willen maken van het portaal van de zorggroep naar ons te sturen. Voor de aanmelding hebben we nodig: naam, achternaam, een uniek e-mailadres (geen privé e-mailadres) en het mobiele nummer voor de twee-staps-verificatie.

Samengevat

  • INSZO gaat in het vierde kwartaal van 2020 overstappen van SAS VA naar het ‘Mijn INSZO portaal’
  • Wij vragen jullie om de zorgverleners te informeren over de overstap en een oproep te plaatsen om hun gegevens vóór 1 november 2020 in te voeren bij inszo.nl
  • Wij ontvangen van jullie graag vóór 1 november 2020 een lijst met medewerkers van de zorggroep op  servicedesk@inszo.nl

Wij hopen jullie hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld van de aanstaande wijziging en dat we KZWF en de aangesloten zorgverleners met ons nieuwe portaal nog beter kunnen ondersteunen bij zorgoptimalisatie.

In de bijlage vind je de brief verzoek tot aanmelden zorgverleners